S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Ok

Tel.: +420 731  128 066, e-mail: info@orchidej.cz


OTÁZKY A ODPOVĚDI
OTÁZKY A ODPOVĚDI

POSTUPNĚ DOPLŇUJEME.

Mám zájem o orchidej, u které není ale tlačítko koupit. Nejde přidat do košíku.

Pokud není u orchideje tlačítko KOUPIT a je tam uvedena cena, kontaktujte nás, orchidej ještě může být v omezeném množství u pěstitele k dispozici. Chybí-li cena, doporučujeme si vyplnit hlídacího psa. Jakmile bude orchidej u pěstitelů opět k dispozici, přijde vám o tom automaticky zpráva.

Udělala jsem objednávku, ale nepřišla mi faktura.

Vzhledem k tomu, že objednané orchideje nejsou skladem, ale vozíme je na základě objednávek od spolupracujících zahraničních pěstitelů, tak fakturu posíláme až ve chvíli, kdy máme opravdu orchideje připravené. Dokud nemáme rostliny k dispozici, peníze nechceme.

Pokud jsou objednány jen skladové potřeby pro pěstování rostlin, fakturu pošleme co nejdříve.

Orchideje zde na e-shopu nejsou skladem. Je možné nějaké skladové orchideje získat?

Ano, skladové rostliny najdete na našem druhém "květinovém" e-shopu POKOJOVKY.cz v sekci ROSTLINY SKLADEM. Pravidelně tam přidáváme nové rostliny.

Jsou objednávané orchideje kvetoucí? 

Většinou ne. Jen u kvetoucích nebo nakvétajících vand, u kterých to je uvedené, budou poupata nebo květy.

U každé orchideje je uvedena její předpokládaná dospělost. I pokud je orchidej dospělá, tak každá orchidej má určitou dobu během roku, kdy kvete. Pokud máme možnost u pěstitele získat kvetoucí nebo nakvétající rostlinu, dáme samozřejmě takové přednost. Často ale u pěstitele dáme přednost před kvetoucí rostlinou rostlině nekvetoucí, pokud je silnější a větší. Kvetoucí a nakvétající orchideje občas přidáváme do skladových rostlin na našem druhém "květinovém" e-shopu POKOJOVKY.cz v sekci ROSTLINY SKLADEM.

Mohu někde objednané orchideje vyzvednout osobně?

Ano, osobní vyzvednutí po předchozí domluvě je možné u nás v Táboře, případně v Českých Budějovicích (kousek od Globus), případně též v Praze po domluvě poblíž Palackého náměstí, kam jezdíme přibližně jednou týdně. Vyzvednutí je možné i na terarijních burzách, kam jezdíme, případně na výstavě orchidejí, kde prodáváme.

Proč nemohu objednat a platit dobírkou?

Platbu dobírkou jsme v minulosti zrušili. Občas se nám stávalo, že někdo objednané rostliny nepřevzal a ty tak musely v balíku putovat mnoho dní a hrozilo jejich poškození. Nám tak vznikala škoda nejen na poštovném, ale někdy i na samotných rostlinách. 

Chtěl bych u vás objednávat, ale nemohu platit bankovním převodem. Nemám bankovní účet. Opravdu nelze poslat na dobírku?

Na dobírku opravdu neposíláme. Pokud nemáte bankovní účet, platbu je možné provést na pobočkách České pošty. 

V popisu u jednotlivých orchidejí jsou různé značky. Co znamenají? 

Podrobněji vysvětlujeme ZDE.

 

MjUzYzNh